Általános szerződési feltételek

 

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

Az KARPATIABOLT.HU címen elérhető honlap használatával Ön, mint vásárló kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az alábbi általános szerződési feltételeket. 

Az elfogadást a regisztrációs űrlapon lévő jelölő négyzet aktív kiválasztásával teheti meg. 

A szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, csak magyar nyelvű változatban és a Ptk. (2013. évi V. törvény) szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül. 

1. Az Üzemeltető adatai:

Cégnév: Galántai Gábor Knut e.v.
Székhely: 2471 Baracska, Széchenyi u. 32
Weboldal: www.karpatiabolt.hu
Adószám: 66158925-111-27
Elektronikus elérhetőség: info@karpatiabolt.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 434-3443
Számlaszám: 10300002-51203281-11103282
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: www.megacp.com

2. Megvásárolható termékek:

A oldalon szereplő, Felsőruházati, Népművészeti ajándéktárgy, Emlék – és ajándéktárgy.

3. A rendelés elindítása

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg. 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t.

A kosár jelre kattintva a kiválasztott terméket a Kosárba helyezheti. Ezt megteheti bejelentkezés nélkül is, azonban a tényleges megrendelése előtt Ön be léphet a rendszerbe, vagy regisztrálhat vendégként. 

4. Regisztráció

Meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat a felkínált űrlapot követve: a nevét, e-mail címét, a későbbi belépéshez szükséges jelszavát valamint a számlázási és szállítási adatait. A regisztráció véglegesítése előtt a jelölő négyzetekben szükséges a regisztrációs feltételek (általános szerződési feltételek és az ahhoz tartozó adatvédelmi tájékoztatás, fizetési kötelezettség vállalása) aktív elfogadása is. 

A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az Üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztrált adatokat az Üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem csak akkor válik érvényessé, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti. 

Ha Ön már regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, a jelszó emlékeztető használatával a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. 

5. A rendelés menete

A termékeket a Kosárba helyezheti. A Kosár tartalmát ellenőrizheti, szerkesztheti, módosíthatja.

Ha minden rendben van és a megrendelés mellett dönt, véglegesítheti a megrendelését. 

A véglegesítés előtt lehetőség van az esetleges adatbeviteli hibák ellenőrzésére és javítására. 

A fizetés vagy Utánvételesen, vagy banki átutalással történik. Csomagunkat a GLS szállítja. Kiszállításkor a kézbesítőnek készpénzben fizetendő az áru ellenértéke valamint a szállítási díj. Az eredeti készpénzfizetési számlát a csomag tartalmazza. A kiszállítás költsége minden esetben a vevőt terheli

GLS futárszolgálattal történik a kiszállítás.

Kiszállításra munkanapokon (hétfőtől-péntekig), 8-17óra között van lehetőség.

Szállítási határidő: 1 munkanap

A Felhasználó tájékoztatása arról, hogy megadhatja-e a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.

Lehetőség van-e arra, hogy a Felhasználó a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt? Ha igen akkor a futárszolgálat telefonszámának feltüntetése.

Mi történik abban az esetben, ha a futár a megadott címen nem talál senkit (Pl.: meghagyja elérhetőségét és lehet vele egyeztetni vagy nincs 2. kézbesítés és újra meg kell rendelni a terméket, stb…)

Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

 

A véglegesítést és a sikeres banki tranzakciót követően az Üzemeltető visszaigazoló levelet és elektronikus számlát küld a vásárló által megadott email-címre. A levélben a megrendelés egyedi azonosítót kap, de más formában nincs iktatás.

6. Szavatosság

A termék hibája esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. szabályai (6:159-167.§ ) szerint. 

7. Panaszok intézése

Az Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben a panaszra az Üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban megindokolja. A jogviták elsősorban békés úton közvetlenül vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, a bírósági út nyitva áll.

7. Adatkezelés

Az Üzemeltető a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan, célhoz kötötten kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve amennyiben a megrendelés teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges (pl. számlázás, könyvelés, szállítás). 

A honlap böngészése folyamán technikai információk kerülhetnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben Ön nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. 

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. A leadott megrendelésből készült számla adatai rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A számlázást követően az előzőekhez nem tatozó adatok törlésre kerülnek. A törlési idő a mellékletként kezelendő adatvédelmi nyilatkozatban kerül pontosításra.

A megadott adatok törlése, módosítása a jogosult által bármikor kérhető írásban. 

8. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a PTK. (2013.évi V. törvény), az EKER törvény (az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény), valamint a fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet rendelkezései az irányadók.